torsdag 3 januari 2013

Orkar inte mer just nu

Facebook är nu borta. För ett tag i alla fall. Jag orkar inte vara den enda bland mina vänner som hela tiden mår dåligt. Jag orkar inte med att fler tar bort mig för att jag just nu inte orkar vara äckligt positiv. Det gör ont när en gammal vän tar bort en. Likaså när någorlunda nya vänner tar bort en. Jag behöver vänner och har, just nu när jag egentligen behöver det som mest, knappt inga alls. Jag kan inte säga vad jag tycker och känner känns det som. Nej, ensam är vad jag känner mig just nu. Vi får se vad som händer. Vi får se.
Men, jag orkar inte med Facebook just nu i alla fall. Vill ni prata med mig så finns det telefon.

Ta hand om er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror inte att alla är sådär lyckliga som de vill få det att se ut på facebook. De visar bara de bra sidorna. Alla har sina egna problem även om de inte skyltar med det. Du gjorde rätt i att ta bort facebook om du känner så, det klarar man sig bra utan!
Kramar!

Lina sa...

Men en del är ju verkligen så äckligt positiva så man undrar om det är en fasad. T.ex, Sjuk idag, men man för göra det bästa av situationen. Gillart!. För att ta ett exempel. Jag pallar inte det just nu.
Ha en annan sida som jag använder till att nätverka med andra som har samma sjukdom som mig. Men min officiella låter jag vara.
Varma kramar!