tisdag 15 januari 2013

Osäker i mig själv

Jag är så fruktansvärt osäker i mig själv. Ibland är det nästan så jag snubblar på mina egna fötter för att jag är så osäker. Många nämner att dom inte märker det. Att jag inte alls kan vara blyg, eftersom jag är så social som jag är.
Ja, jag är social. Men jag har fruktansvärd ångest i början av ett samtal med någon som jag inte känner. Men, det syns inte alltid. Att träffa läkare osv är fruktansvärt jobbigt tycker jag. Då kan jag bli så stressad att jag svettas lättare osv.

Jag vet inte varför det här svamlet kom upp. Jag är egentligen för trött för att skriva något. Vet inte ens varför jag började.
Så jag ber om ursäkt för detta usla inlägg.

Sov gott och ta hand om er!

2 kommentarer:

Yuna sa...

Åh jag känner igen mig, jobbigt att prata med nya människor. Men när vi träffades efter Metallica så kände jag inte så faktiskt. Hehe vi bara babblade och min bror var så trött stackarn :P

Lina sa...

Haha. Metallica 2007. Minnen :D. Då kände inte jag heller så faktiskt. Men jag tror att det är för att vi har en hel del gemensamt. Din bror somnade på soffan trots att vi satt och babblade. Hehe