tisdag 12 februari 2013

Reumatologen suger

Jag kan inte skriva annat. Jag kan inte annat än att vara ärlig just nu. Jag mår skit. Har fruktansvärda smärtor och får inte sova. Jag har fått Oxynorm 5 mg, javisst. Men den hjälper inte mot all min värk. Jag har ringt 2 gånger förra veckan och så ringde jag dom idag. Sköterskorna pratar med min läkare och sedan ringer dom upp igen, men samma svar varje gång. Det finns inget att göra ur reumatologisk synpunkt och du har ju fått Oxynorm, det starkaste. Sen kläcker hon ur sig idag att, ja, men du har ju en tid den 4 mars. Skämtar du? Det är 3 veckor kvar dit. Och jag vill inte ha ännu starkare värktabletter, jag vill ha råd vad jag kan göra. Eller kanske en tid lite tidigare än om 3 jävla veckor. Men, nej, jag får stå ut. Och när jag inte längre står ut så får mamma skjutsa mig till dårhuset. För man blir galen utan sömn.
I natt ska jag sova på soffan. Vi får se om det är bättre. Eller kanske sämre. Kanske jag ska ligga på golvet?! Jag får helt enkelt prova mig fram.

Men just nu så tycker jag att reumatologen suger fetballe. Jag tar sällan dom orden i min mun. Men just nu är jag desperat.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: