söndag 24 februari 2013

Antabusuppdatering

Har nu tagit Antabus under några veckor. Missade i fredags dock då jag inte kunde ta mig dit då jag har extrem svår smärta just nu. Men, annars har det gått bra. Jag har lite sug efter att domna lite. Men, jag har inte druckit och skulle nog absolut inte göra det med Antabus i kroppen.
Mår inge dåligt av den. Har inte läst biverkningarna men jag vet att den kan påverka levern. Men jag lämnar ju leverprover ganska ofta med tanke på mina mediciner Metoject och Remicade.

Senaste veckan har varit hemsk ur smärtsynpunkt. Jag har haft så ont att jag inte velat vara kvar på denna jord. Bett den jag älskar högst av alla att skjuta mig. Något som jag vet att personen inte skulle göra. Men, jag har varit desperat. Denna väntan på 4 mars och reumatologbesöket har varit grymt långt och jag har 1 vecka kvar att ta mig igenom.
Skulle haft min älskade (en av mina älskade småsyrror 20 och 23 år) syrra här i helgen som kommer. Men jag är för dålig. Det gör mig så ont. Bokat om det bara. Men känns i mitt hjärta ändå. Men, jag orkar inte vara direkt social.

Nu ska jag gå och ta min Metojectspruta. Så ta hand om er!

6 kommentarer:

Mamma sa...

Älskar dig min kämpande dotter!

Lina sa...

Älskar dig med!

Anonym sa...

Lina jag vet att du är en stark tjej kämpa på.Det måste ju vända nån gång.kramisar Lena A

Anonym sa...

Du är bäst! Kram...<3

Lina sa...

Tack Lena! Jag hoppas verkligen att det vänder snart. Det måste det ju göra. Kram och tack för kommentaren!

Lina sa...

Tack Anonym :P <3