söndag 9 februari 2014

Benet domnar bort

Har som jag säkert tidigare skrivit fått tillbaka min ischias på vänster sida. Har ett diskbråck som bråkar till och från. Men, kan ju inte till 100% säga att det är det som bråkar. Dock är det på den sidan. Ska till vårdcentralen imorgon så får vi se vad som händer.
När jag reser på mig så exploderar hela benet. Sen när jag står nån minut så börjar benet domna bort och smärtan kommer. Dock bara när jag står rakt upp och ned. Rör jag mig så gör det inte ont. Eller, det beror på vad jag gör så klart. På Friskispassen är det vissa övningar som gör riktigt ont och får benet att domna bort, detta mest under styrkan. Men, jag hoppas jag får fortsätta träna. Träning ska ju vara bra sägs det.

Det är jobbigt dock när det domnar bort. Jag är livrädd att få droppfot igen som jag hade 2009. Foten bara hängde och gick inte att använda alls. Håll tummarna att jag slipper det.

Dags att sova. Ta vara på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skall verkligen hålla båda mina tummar.
Hoppas att allt blir bra, så du kan njuta av livet lite mer.
Många kramar/Gun

Lina sa...

Fick tyvärr ingen hjälp. Men hade inte räknat med annat. Besvikelse återigen. Men, men. Tack för omtanken.
Varma kramar