torsdag 6 februari 2014

Jag vill se saker positivt

Men jag kan inte just nu. Jag är väl medveten om att allt är negativt just nu. Men jag har otrolig ångest över allt och inget.
Börjar med regelbundna samtal på måndag igen. Får se om det hjälper något. Jag är rädd för allt. Vet inte hur jag ska tackla saker och ting.
Sen tröttheten som inte blir bättre för fem öre. Kan sova hela dagarna.

Kan inte vara positiv. Jag vill så gärna. Jag försöker verkligen. Tro inget annat.

Det får gärna bli 28 februari så jag får operera bort tanden och sen kan leva som vanligt. Vem lurar jag egentligen. Inget är längre som vanligt.

Ta vara på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kramar till dig älskade vän! Önskar så att jag kunde ge dig hälsa så du får må bättre. Vet att du har de jätte tuftt, vet oxå att du är en underbart mysig humoristisk tjej med hjärtat på rätt ställe! ♥
Förlåt att jag var lite kort på tel igår! Kram till dig ♥ ♡ ♥