måndag 3 februari 2014

Känns som allt går åt skogen

Känner mig mer och mer ledsen. Mer och mer hispig och tom. Vill inte vara. Vill inte finnas. Känns som att jag är ensammast i världen. Mobilen är nästan jämt tyst. Varför ska jag ens ha ett nummer? Jag skiter snart i allt. Låser bloggen och har den bara för mig själv. För vem bryr sig, egentligen?
Dagarna går och jag blir allt tröttare. Jag tappar hoppet och jag vet inte vad jag ska göra. Strunta i allt. Det är nog bäst så. Försöker hålla mig uppe. Försöker verkligen men jag faller.

Ta vara på er! För jag orkar inte ens ta vara på mig själv.

1 kommentar:

Therese sa...

Åh, jag önskar jag kunde göra något, lätta din smärta och bara sända dig massa kärlek och kraft och mod och ork och bara allt det bästa i världen! Jag tror på dig och jag bryr mig, på riktigt! FINNS HÄR! *kramar om och torkar dina tårar*