tisdag 28 januari 2014

Besvikelse, ledsenhet och faktiskt, avundsjuka

Jag är ledsen. Känns som att jag inte riktigt kan skriva över vad. But It's not the same anymore. I give up. I don't give a crap. Pallar inte. Denna avundsjuka, besvikelse och ledsamhet tar över. Måste göra mig av med det. Men det är svårt. Då blir det till att ta bort Facebook och låsa bloggen.
Jag skiter fullständigt i det här nu. Jag är sjuk, ja. Jag blir inte friskare av att folk tar avstånd från mig. Det finns vissa som jag vill träffa. Men jag orkar helt enkelt inte. För jag orkar inte stänga dörren och glömma. Jag har gjort det så många gånger, så jag klarar det inte mer. Jag har alltid fått bara gå vidare, utan att prata ut.
Sen, så känns det tufft på Facebook när jag ser vissa saker. Men jag är liksom inte med i det, någonsin.
Sen vill jag flytta från Västerås. Flytta långt bort. Kanske träffa nya neutrala människor.

Fick avslag för ECT. Kollar på boendemöjligheter uppåt i landet. Tar självklart inte förgivet att mamma min ska flytta med. Men, jag måste bort. Väck. Orkar inte. Hoppas att det går att lösa.

Orkar inte ens be er ta vara på er. F*ck.

1 kommentar:

Yuna sa...

Ring om du vill och orkar. Har inte vart så närvarande på sistone. Ledsen för det.... kram