onsdag 22 januari 2014

Imorgon käkkirurg och telefonsamtal med läkare

Imorgon ska jag till käkkirurgen för första gången. Men det är bara en undersökning. Tack och lov. Jag förtränger det lite för jag tycker det är så obehagligt. Men, det kommer gå bra. Bara jag får ur mig hur rädd jag är för själva tandutdragningen. Jag är livrädd. Det måste dom få veta. Jag är ganska bra på att dölja hur jag känner det. Men, dom är ju proffs. Hoppas att 800:- räcker imorgon bara. Får inte mer pengar fören fredag. Men jag är ju uppe i 3000:- och då ska man tydligen få rabatt. Men vi får se.

Sen på eftermiddagen ringer min läkare från psyk. Då får jag veta om det blir som jag vill eller inte. Dvs ECT. Men jag tror inget. Tänker inte hoppas något heller. Men något måste ske då jag är så ledsen och tom hela tiden. Så vi får se. Kanske ska försöka få gå till min kontaktperson 1 gång i månaden också. Kan ju vara bra. Ska göra så.

Sen så har jag nytt abonnemang. Jag har en ny Sony Xperia Z1. Och kommer inom kort sälja min iPhone 4S 16 GB och min docka till den. Men, måste byta nummer på sjukhuset och så innan det är dags. Men känns roligt. Har varit missnöjd med min iPhone sen jag skaffade den egentligen. Men, nu har jag testat. Jag är nog en androidmänniska.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: