torsdag 2 januari 2014

Friskis & Svettis, trötthet och nytt år

Fick ett kort på Friskis & Svettis av mamma i julklapp som gäller ett år. Jättekul, jag hade ändå tänkt börja. Så det var en toppenjulklapp. Så i söndags så tog jag mod till mig och skulle köra ett pass som heter Flex Soft, Soft är just för nybörjare. Men det visade sig att det stod fel i schemat och när jag bokade passet och det blev ett vanligt Flexpass. Inget för en otränad Lina direkt. Tog ut mig för mycket och fick gå och lägga mig när jag kom hem. Helt slut och träningsvärken sitter i än idag. Och det är torsdag.
Har lite ångest över när jag ska köra nästa pass. Jag vill gärna göra det snarast. Men hittills har jag inte hitta något som passar. Det är fortfarande julschema. Så vi får se när det blir nästa gång. Det blir snart i alla fall.

Sen är det väl ingen som missat att det är 2014 nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna. Tröttheten som jag lidit av länge blir allt värre och värre. Jag har nu fått läkartid och till min läkare på Vårdcentralen den 13/1. Så vi får se vad det blir av det. Jag är så inne på att köpa A för att bli pigg. Men, vi får se. Jag får väl vänta till efter läkaren i alla fall. Blir det inget av det och det skylls på mina diagnoser så blir det A. Skiter i om det inte går ihop med mina mediciner. För jag orkar inte vara så trött hela tiden.

Jag hoppas dock att ni haft ett bra 2013 och får ett bra 2014. Ta vara på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året.Lina om du menar alkohol när du skriver A.Så snälla börja inte med det igen,det hjälper bara för stunden.Sen blir det värre efteråt,alkoholen löser ingenting.Det gör inga andra droger heller.Du har några omkring dig som verkligen bryr sig om dig,och tycker om dig som du är.Jag är en av dem.Kramkram Lena A

Lina sa...

Hej Lena! Det är absolut inte alkohol. Den tar jag inte till mer. Jag kommer inte ta till det A jag skriver om heller. Men blir bara desperat. Tack för att du tror på mig. Varma kramar