tisdag 11 februari 2014

En lösenordsskyddad blogg

Jag har en annan blogg också. Den är helt ny. Där kommer jag skriva mer om det jobbiga psykiska. Vet att många tycker det är jobbigt att läsa bara negativt. Så, då väljer jag att från nu lägga det psykiska på en annan blogg. Ja, kanske inte allt. Men det jobbigaste. Vissa saker får ni allt stå ut med. Eller sluta läsa.

Kommentera om ni vill ha lösenord.

Imorgon ska jag till min sjukgymnast på reumatologen. Efter det måste jag gå förbi reumatologen för det här håller inte längre. Det gör för ont. Ge mig vad ni vill. Men det gör ont. I bröstet, i revbenen, i bäckenet osv. Och nej, jag vill inte ha värkpiller. Tar hellre en kur kortison innan det är dags för Remicadebehandlingen. Men jag måste ju vänta till efter tandop.

Dags att sova snart. Så ta vara på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser din blogg då då får jag ett lösenord? Kramkram Lena.A

Lina sa...

Absolut får du lösenordet. Jag ska bara komma igång ordentligt med den. Kramar

Yuna sa...

Vad är det för adress o lösenord, du kan skicka på facebook, kram

Therese sa...

Jag vill absolut jättegärna läsa på den bloggen också! Kram