måndag 19 maj 2014

Börjar min AS bli sämre?

Jag äger inte bilden

Jag har tänkt och tänkt. Sen jag fick inflammationen i höften så har jag grubblat mycket. Och tänkt massor. Jag antar att det är att sjukdomen blir värre. Har aldrig haft problem på detta sätt någonsin innan. Det har varit i rygg och bäcken som mina smärtor har suttit. Men aldrig i höften. Och ja, jag vet att jag har en inflammation i höften då det syntes på ultraljud när jag fick kortisonsprutan. Min sjukdom blir alltså värre. Visst, jag står utan behandling just nu. Men, när jag inte hade behandling innan så hade jag inte ont där. Det grämer jag mig över. På riktigt. Vi får se vad min läkare säger nästa vecka när jag ska dit. Då är det dags att prova nya läkemedel. Får se vad det blir för nå. Spännande. Ja, faktiskt. Skrämmande och spännande. Jag hoppas bara det är något jag tål samt att det ger snabb effekt. Jag orkar inte gå hela sommaren.

Jag önskar så att jag slapp denna sjukdom. Samt mina andra sjukdomar. Jag önskar inte någon denna smärta. Nu är det dags att gå och sova.
Ta hand om er!

1 kommentar:

Katie sa...

Hej kära du!
Åå vilken tur! Hoppas du mår okej <3 <3 <3
Vi får ta en dag i taget du och jag ibland <3
Massa kramar!