måndag 12 maj 2014

Grym smärta

Jag står ju som jag skrivit tidigare, helt utan behandling för min ankyloserande spondylit sedan jag fick en reaktion på Remicade den 22 april. I onsdags förra veckan fick jag tre kortisonsprutor i bäckenet.
I lördags planerade jag för träning på söndagen, tji fick jag. Vaknade och hade så vidrigt ont i vänster höft. Det gör ont hela tiden, men när jag rör benet det minsta så gör det så ont emellanåt att skriken inte går att hejda. Har fått en tid imorgon för kontroll och förhoppningsvis en spruta i höften också. Har aldrig fått det. Så är livrädd. Vet att dom gör det med ultraljud. Men, bara det ger effekt så. Ska be om ett par kryckor också. Dock behöver jag en reumatikerkrycka till höger då den handen är stelopererad och det går tyvärr inte med en vanlig där.

Ska strax sova. Ta vara på er. 14.30 har jag tid imorgon


Inga kommentarer: