måndag 29 september 2014

Jävla bröstrygg

Det var längesedan jag hade så ont som jag har haft sista veckorna. Bröstryggen får gärna sluta värka nu. Men, det kommer den inte göra. Jag ska äta pronaxen för den värken. Men min mage klarar inte av det. Och idag hjälpte det inte ens.
Visst, jag har Enbrel och den tar ner sänkan och andra inflammationsvärden, samt att höfter och bäcken känns mycket bättre. Men alltid ska något göra ont. Ska till reumatologen nästa gång i november. Så vad säger man? Jo, det är bara att stå ut.
Idag har det känts som att ryggraden vridit sig runt ett varv. Hoppas det känns lite bättre imorgon. Annars är det bara att gilla läget.

Imorgon ska jag träffa en vän på stan. Det ska bli trevligt. Det är ett tag sen vi sågs nu. Hoppas ni får en bra tisdag.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: