lördag 21 mars 2015

Konstant huvudvärk

Jag har alltid huvudvärk. Jag får det av att sitta still för länge. Motionera. Promenader ger till och med huvudvärk. Jag blir tokig. Jag kan inte äta tabletter för det heller. Då säger min mage ifrån. Ja, även när det gäller Alvedon. Och jag har bra levervärden. Så det beror inte på det. Äter 40 mg Omeprazol dagligen pga alla mediciner jag tar. Jag är ordinerad det.

Jag har varit till sjukgymnasten för det här. Men det hjälpte inte alls. Det spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker innan motion. Får huvudvärk ändå. Därav att jag inte längre tränar på Friskis & Svettis. Migrän i 2 dagar efter är inte värt det. Får söka för det igen. Vill kunna träna. Jag vill verkligen det.
Promenerar gör jag ändå. Men det är jobbigt att alltid få huvudvärk.

Nog klagat. Dags att sova.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: