torsdag 26 mars 2015

Kosttillskott, vitaminer

Det är ju mycket numera att man bör äta diverse vitaminer och tillskott för att kroppen ska må så bra som möjligt. Jag har provat magnesium, D-vitamin och nu sist Omega 3.
Vad tycker jag dom om detta? Jo, att jag slängt en väldig massa pengar i sjön. Varför?
Jo, magnesiumet gjorde mig så dålig i magen. Och ja, det kanske går över med tiden. Men mitt psyke har inte den tiden. D-vitamin. Ja alltså, mådde dåligt, men minns inte riktigt hur, men magen skulle jag tro.
I torsdags förra veckan så köpte jag Omega 3 som ska vara så bra. Det är det säkert. Men haft så ont i magen och senaste dagarna börjat må illa.
Googlar på det och ser att jag inte är den enda. Jag har nu slutat med Omega 3.

Även om bieffekterna är tillfälliga så orkar jag inte må sämre än jag gjorde innan.

Hoppas ni klarar av dessa vitaminer samt tillskott bättre än mig. Jag kan inte ens ta C-vitamin utan att må dåligt (pga askorbinsyran).

Ta vara på er!

Inga kommentarer: