tisdag 10 mars 2015

Vill bara slänga mobilen åthelvete

Och jag lär väl göra det snart också. Jag orkar inte med den. Jag menar, jag är uppvuxen utan mobil. Iof så fanns det telefonkiosk lite här och var. Men jag klarar mig nog. Jag går ju att nås på hemtelefonen. Svårare än så är det ju egentligen inte.
Det är Facebook och Instagram. Man ska hela tiden vara tillgänglig. Orkar inte. Orkar inte ge mer. Jag får en del, det ska jag kanske skriva. Men jag orkar inte försöka finnas hela tiden. Jag vet att det är mitt eget jävla fel.
Jag ställer gärna upp. Men jag orkar inte snart. Min kropp går sönder allt mer. Mitt psyke kollapsar. Har huvudvärk dagarna i ända. Gnäll, gnäll. Jag vet. Men min kropp är så trött.

En rolig sak är att jag köpt en systemkamera. Så när jag bloggar från datorn så kanske ni får se en del bilder. Jag kommer inte fixa dom i Photoshop eller liknande. Jag vill ha äkta bilder. Om man inte lägger på filter och dylikt.

Ta nu vara på er!

Inga kommentarer: