torsdag 17 september 2015

Magnetröntgen imorgon

Imorgon ska jag in på en magnetröntgen av hjärnan. Remissen skickades i tisdags så det har gått så snabbt allting. Jag hatar verkligen att göra magnetröntgen. Men det får gå. Tyvärr är det inget jag vänjer mig vid. Det är vidrigt, men skönt när det är över.
Sen vet jag inte om jag ska hoppas att dom hittar något eller inte. Vill ju helst vara helt frisk och slippa, men varför blir mitt synfält mindre? Många frågor, så lite svar. Just nu.
Imorgon klockan 13.00 är det dags, sen tar jag helg. Eller det blir mat samt promenad. Men efter det tar jag helg.

Ska försöka sova nu. Sova bort oron.
Ta vara på er!

3 kommentarer:

khelmela sa...

Hoppas det gick bra för dig. Kram

khelmela sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina sa...

Det var jobbigt men gick bra. Nu är det bara att vänta på svaret. Jag är rädd. Kram