tisdag 24 januari 2012

Dagen före

Imorgon är det dags för överlämnandemöte. Jag överlämnas från Försäkringskassan till Arbetsförmedlingen för att nästa onsdag vara utförsäkrad. Behöver jag skriva att ångesten ligger på topp? Jag tror inte det.
Det värsta är inte att bli utförsäkrad, det värsta är att inte veta vad som kommer att hända. Vad händer efter dom 3 månader som nu kommer? Jag antar att jag inte får svaret imorgon heller. För ingen vet. Man fasa är Fas3. Enligt min läkare på psyk så kommer inte det hända. Men ja, jag är rädd ändå.
Min kurator följer med mig imorgon, mamma har tagit ledigt för att kunna skjutsa mig dit och finnas där efteråt. Det är jag jättetacksam för.
Så, imorgon klockan 10.00 så ska jag infinna mig på arbetsförmedlingen. Önska mig lycka till.

Men först idag, Sjukgymnasten och sedan frissan!

Ta hand om er!

Inga kommentarer: