onsdag 18 januari 2012

Läkarbesök på Ångestmott.

Idag har jag varit på läkarbesök hos min PAL på psyk. Det gick inte alls som jag förväntat mig. Fick inte fram alls hur dåligt jag verkligen mår. Har alltid haft svårt att visa det, men då har det synts på andra sätt. Men, ja jag vet inte. Visst, jag blir utförsäkrad och det förstår ju min läkare är jobbigt. Därför har jag ångest och den ska man inte medicinera bort och det är jag helt med på då jag absolut inte vill ha ett beroende av benso. Men sömnen måste jag få, och där blev det inte heller nå ändringar. Visst, fine, jag har benso till natten. Apodorm som är detsamma som nitrazepam, men har aldrig haft problem att sluta innan.
Jag är inte ledsen för att jag inte fick någon medicin. Jag är ledsen att det inte framkom att jag mår såpass dåligt som jag gör. Men, fine jag kan bara ringa om det är nå.

Nu ska jag strax lägga mig. Imorgon är det dags för Humirainjektion 5. Den injektionen känns verkligen som att man får syra insprutat i benet. Men, det är bara se till att inte rycka bort pennan så är det över på 10-15 sekunder. Smärtan är dock vidrig så man vill bara rycka bort injektionspennan.

Sov gott och ta hand om er!

Inga kommentarer: