tisdag 31 januari 2012

Why bother?

Jag vet snart inte vad jag ska göra? JAG. ORKAR. INGE. MER! Men varför bry sig om det? Va?
Från och med imorgon är jag utförsäkrad. Men det är ju inte bara det som tynger mig. Känns som om allt bara är åthelvete. Jag har feber just nu och då får jag inte ta min Humirainjektion denna vecka och jag behöver den verkligen. Jag har ont så jag går i taket. Men, det är bara att snällt vänta 1 vecka med den då. Får heller inte ta Metojectsprutan, men den märker jag inte av om jag måste hoppa över en vecka.
Jag funderar på att bara strunta i allt och bara tyna bort i sängen. Just nu orkar jag ändå ingenting.
Sen skulle jag fått en kallelse till min kurator och det är 1 vecka sedan vi pratade om det. Jag behöver det verkligen. Men varför bry sig?!
Jag saknar rakbladen ganska mycket just nu. Jag drömmer om folk jag inte träffat på länge och saknar.
Jag behöver snälla och omtänksamma människor i mitt liv, och det ät sådana jag drömmer om.

Förresten, att när man sprutar in Humiran i kroppen och det känns som att det är syra man sprutar in, det är det. Eller ja, inte bara, men det är citronsyra i den. Nu vet ni det om ni bryr er?!

Nej, ta piller och gå och sova.
Natti!

Inga kommentarer: