onsdag 25 januari 2012

Nu är dagen över

Äntligen är denna dagen över. Allt gick bra, men som jag känt innan så gillade jag verkligen inte min handläggare från FK. Hade aldrig tidigare träffat henne utan bara pratat i telen och det var hemskt. Hon var inte otrevlig idag, men vart sympatin är det veta jag inte?! Men, nu har jag en handläggare på arbetsförmedlingen och hon verkar toppen. Den 1 februari så är jag alltså utförsäkrad och då är det en kartläggning på 3 månader som dom även kallade för karens.
Jag ska träffa min handläggare på AF den 13 februari igen. Då trodde hon att alla papper skulle ha kommit. Det kommer bli mycket papper under dessa 3 månader.
Så skönt att det är över. Mötet alltså. Varit vidrigt nervös och haft mycket ångest. Ångesten kommer nog inte bli helt bra bara för att det är över. Men förhoppningsvis mycket bättre.

Imorgon ska jag träna av mig lite och sedan gör jag helg.
Ta hand om er alla!

1 kommentar:

Syster sa...

Det är alltid så skönt när någonting man har varit nervös inför är över. :-) Lycka till med allt nu!

(Du ska förresten veta att jag är in här och läser ganska ofta, även om jag är dålig på att kommentera.)

Svar: Det är klart att jag blev väldigt glad. =) Figuren pryder förresten min bokhylla väldigt fint nu, sedan jag kom tillbaks hit till Lnkg, bredvid en superfin Orrefors-skål som jag fick efter farmor. Även Andreas påpekade hur fin ängeln var, både figuren i sig och texten. :-D

Jag saknar dig sjukt mycket också! Och tack, det blir nog roligt med examensarbetet! =) Jag älskar dig! <3