tisdag 11 september 2012

I dåligt skick

Just nu är jag i riktigt dåligt skick. Jag har domningar i underbenen och i fötterna. Det är börjat i höger nu senaste dagarna. Jag har så fruktansvärt ont i musklerna i nacke och skulderblad. Men, tröttheten är det värsta just nu. Sjukgymnasten ville inte behandla domningarna i vänsterbenet mer då det blir sämre hela tiden och att det nu tillkommit i höger också. Så hon tyckte jag skulle ringa läkaren och så har jag gjort idag. Vi får se vad som händer. Bra mår jag i alla fall inte.
Senaste tiden har jag även blivit mer glömsk än innan. Jag hade någorlunda perfekt minne tidigare. Sa t.ex min kurator en ny tid till mig så kom jag ihåg den, utan att behöva skriva upp den. Det är helt omöjligt numera. Likaså så var det ett papper som jag inte alls minns att jag fått, jag gick och undrade när jag skulle få beskedet om skatten. Det visade sig att jag hade fått det och öppnat det, men jag har INGET minne av det. Inte ens när jag får det berättat för mig.
Vad är det som händer?!

Snart är det i alla fall dags att sova. Ska bli så skönt, hoppas jag.
Ta hand om er!

Inga kommentarer: