tisdag 4 september 2012

Pillertrillare

Ibland undrar jag om det inte vore lättare om man var en pillertrillare? Jag tror ibland att jag skulle må bättre då. Jag vet att man inte gör det. Men känslan när allt är piss är att jag skulle vilja ha något mysigt piller att trycka ner i halsen. Som man blir lugn och flummig av. Jag har aldrig gillat att vara hög eller något. När jag tog mina överdoser så var det för att dö, just då. Ett rop på hjälp, men inte att flumma bort. Jag har aldrig haft vid behovsmedicin, jag har alltid av stående medicinering. Eller, jo, jag har haft Atarax som vid behovsmedicinering. Men aldrig annars. Jag har inget nu mot ångest som jag kan ta när det blir för jobbigt. Det kan jag tycka är synd. För ibland skulle jag verkligen behöva det.

Så, vad tror ni? Skulle det vara enklare om jag vore pillertrillare?

Nog om det.
Ta vara på er!

2 kommentarer:

Yuna sa...

Nej verkligen inte. Jag var ständigt borta i flera månader, gjorde jätte konstiga saker, somnade vid datorn. Piller är inte bra!!!!

Lina sa...

Tack för svaret vännen! Jag tror inte heller att det är bra, men ibland känns det som att det skulle lösa allt. Fast jag vet att det inte gör det!