söndag 18 november 2012

Det är så svårt

Lyssnar på Michael Jacksons låt "You are not alone", och känner mig så himla ensam. Men jag är inte ensam. Jag har väldigt få, men jag är inte ensam. Jag har en mamma som betyder allt för mig. Som gör mycket för mig. Där känner jag mig ibland otacksam. Jag visar inte alltid hur mycket jag uppskattar det hon gör och att hon finns här för mig.
Just nu kan jag krasst säga att jag lever för henne och mina 2 katter. Jag orkar inte mer. Klockan är 23.30 just nu och jag har ångest över att jag måstesova för att sedan vakna till ytterligare en dag att kämpa mig igenom. Hur ska jag ta mig igenom det här? När kommer det att ljusna? Kommer det verkligen att göra det? Nu har den bytt låt till "You rock my world" också MJ.
Nej, nu är det slut på mitt svammel. 
"Give in to me" dundrar igång. God Natt

Inga kommentarer: