söndag 4 november 2012

Svår smärta

Just nu, och senaste veckan, så har jag haft så extremt jobbig smärta. Lyfta benet en cm från golvet får höften att kännas som att den ska hoppa ur ljumsken. Att sätta på mig byxor/trosor eller strumpor utan att dra upp benet med händerna är bara att glömma. Hur länge ska man orka ha det så här? När ska man åka in akut? För jag ringde reumatologen i fredags och hon undrade varför jag ringde när jag snart har tid till min läkare? SNART? Jag har tid den 15 november. Det är inte snart när man har smärta som gör att man går under och inte orkar vara social ens.
Jag kunde ju alltid köpa Ipren. Ipren? Jag kan inte äta antiinflammatoriska alls för då dör min mage. Jag har sagt det x flera och jag börjar ledsna. Ge mig tillbaka min läkare som jag hade när jag började. Som lyssnade på mig! SNÄLLA! Tyvärr så har hon slutat och jobbar i Uppsala eller nå.

Nej, nu ska jag slå mig själv i huvudet med en gjutjärnspanna och försöka sova. Ta vara på er!

1 kommentar:

MissManic sa...

Fan vad jobbigt med sån smärta!! Jag gnäller över min rygg, men att leva som du gör kan inte vara lätt!!

Kram på dig