måndag 12 november 2012

Vart ska man börja?

Sista veckan har smärtan i min kropp eskalerat. Jag hänger inte med alls. Visst, jag har ju haft ont och så eftersom jag inte tagit annat än Metojecten på ganska länge. Men den sista veckan har det exploderat. Idag är det som innan jag fick Remicade i augusti förra året. Och det var den första behandlingen jag fick och den var toppen. Sedan dess så har jag inte haft så här ont som jag har nu. Visst, jag fick bara 2 behandlingar med Remicade, sedan fick jag Humira.
Men nu är det illa. Vaknar när jag ska vända på mig. Gnyr av att det gör så vidrigt ont.
Jag har tid på Reumatologen på torsdag och jag hoppas att min läkare tar det på allvar nu. För jag står inte ut mer.
Vet att det är mycket smärtsnack just nu, men det är just vad mitt liv består av just nu. Smärta.

Ta vara på er! Hade tänkt mig ett längre inlägg. Men hjärnan är fuzzy.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Du är en riktig kämpe! Ge inte upp nu! Finns här för dig ALLTID!

Yuna sa...

Kram. Finns här, även om det inte verkar så, läser ALLTID din blogg, jag är så dålig på att kommentera bara, sorry ska bli bättre på det