måndag 5 november 2012

Ledsen och missförstådd

Hade ett samtal med en vän idag, och jag började ställa en massa frågor. Jag är en frågvis person så det är inget konstigt enligt mig. Personen jag pratade med satte sig på defensiven och frågade vad fan det var frågan om? Bara för att jag ställer frågor och motfrågor så betyder det inget speciellt. Jag är frågvis av mig ibland och genuint nyfiken. Sen fick jag, i samma samtal höra att det känns som att jag provocerar fram bråk. Nej, det gör jag inte. Men personen i fråga tyckte det. Jag kanske blir lite hetsig i en diskussion, eller, mer låter hetsig. Men jag provocerar inte för det.
Nu är ju detta inte hela historien, men det gjorde att jag kände Michael ledsen och missförstådd.

Förhoppningsvis är allt bra. Jag hoppas det, men jag vet inte.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: