tisdag 21 maj 2013

Dumma kropp

Jag skulle så gärna vilja kunna skriva att jag mår bra. Att livet leker och att jag är pigg och inte har ont. Men inget av det stämmer. Jag har ont. I ryggen. I foten. Men foten visade inte på någon skelettskada på vanlig slätröntgen. Ryggen gör ont efter att jag och mamma blev påkörda den 7 april i år. Så på torsdag ska jag till läkaren igen. Var där dagen efter olyckan. Pratade med en sjuksköterska från försäkringsbolaget idag. Så nu är den bollen i rullning. Men min läkare pratade om att jag eventuellt behöver gå till en sjukgymnast som är speciallist på vissa skador och han är inte ansluten till FK. Och första besöket kostar isf 800 kronor. Jag har egentligen inte dom pengarna. Men jag ska prata med försäkringsbolaget om dom ersätter vård som inte går på högkostnadsskyddet. Annars är det bara att glömma. Ja, vi får se helt enkelt.

Jag är trött, dimmig i huvudet och besviken på att min kropp inte mår som jag vill. Jag vill kunna vara ute, göra saker 2 dagar i rad utan att däcka. Men, det fungerar inte så just nu tyvärr.

Känner att det bara är deppinlägg just nu, och det ber jag om ursäkt för. Men jag är så slut.
Ta vara på er därute.

Inga kommentarer: