torsdag 30 maj 2013

LångtidsEKG

Imorgon har jag tid för att få på mig ett långtidsEKG. Jag vet dock inte hur länge jag ska ha det. Allt från 1 till 3 dygn. Det återstår att se imorgon. Sen ska det väl lämnas in på måndag antar jag. Vi får se vad det visar, om det visar något. Jag är kluven och vet inte vad jag vill. Att det ska visa något eller inte? Kanske jag får reda på varför jag mår så konstigt? Jag vet inte. Men imorgon 09.30 ska jag vara där. Och så skulle man vara där 15 minuter tidigare.
Jag svimmade ju tyvärr igår igen. Men, jag vet inte hur länge jag var borta. Har pratat med ssk på VC idag då min läkare ville veta om det hände igen. Så vi får se vad som händer efter EKG:t.

Nästa vecka blir det fullt upp. Men, det får gå. Eller snarare, det måste gå.
Dags att sova så man kommer upp i tid imorgon.
Ta vara på er!

Inga kommentarer: