måndag 13 maj 2013

Fortsatt smärta

Trodde jag skulle bli smärtfri efter onsdagens Remicadebehandling. Men inte då. Det gör ont där jag gjorde illa mig när vi blev påkörda jag och mamma. Så pratat med Reumatologen idag som hänvisade till Vårdcentralen så pratat med VC också och fick telefontid till min läkare där på tisdag nästa vecka. Känns rätt länge dit. Men, man får ju alltid vänta så det är inge konstigt.
Avskyr att ha ont. Man blir less på smärta tillslut. Liksom mätt på det. Eller vad man ska skriva.

Haft en bra helg dock med kära syster Elin. Helt slut idag, men det är inte så konstigt när det gäller mig. Tog ju Metojecten igår också så då blir jag trött dagen efter.

Ska fortsätta titta på halv åtta hos mig nu. Ta vara på er!

1 kommentar:

Elin. sa...

Det var en mycket mysig helg. <3