torsdag 9 maj 2013

Tröttmössa

Just nu är jag riktigt trött. Helt slut om jag ska vara ärlig, ändå har jag inte gjort många knop idag. Haha. Men gårdagens natt har nog gjort sitt. Brukar kännas nått dygn efter jag inte kunnat sova innan jag verkligen känner av det. Men, jag hoppas att jag är piggare imorgon. För då ska jag först träffa min kontaktperson och sedan kommer kära lillasyster på besök över helgen. Men hon bryr sig tack och lov inte så mycket om jag är tröttmössa. Så det är skönt i alla fall.

Hade tänkt att skriva ett långt intressant inlägg ikväll. Men, nej. Hittade inget intressant i hjärnan att skriva om. Och sen har kvällen bara gått.
Det regnar och folk i stan som jag har på Facebook skriver att det åskar. Så det kanske kommer hit snart också. Vi får se. Mysigt att somna till åska.

Ta vara på er fina människor därute. Jag vet att jag kan vara negativ ibland, men livet är ibland grymt enligt mig. Oftast så återkommer jag uppkravlandes ur det mörka.
Varma kramar!

Inga kommentarer: