tisdag 14 maj 2013

På bussen hem

Varit på stan med en av min få vänner jag har. Jenny bjöd mig på lunch och vi har haft det riktigt trevligt som vi brukar ha. Känns bra att vi träffas med jämna mellanrum på stan och pratar skit. Det händer inte så ofta i mitt liv tyvärr. 
Ska mata hennes katt på lördag. Känns bra att kunna hjälpa till lite. 

Annars är det okej. Jag har ont i ryggen och det verkar inte bli bättre av Remicadedosen jag fick i onsdags heller. Har den slutat haft effekt? Redan? Jag hoppas verkligen inte det. Har ju bara fått 5 behandlingar. Men, kanske en tillfällighet. 

Åkte precis förbi en cykelolycka, såg riktigt otäckt ut. Då blir jag sån att jag bara vill hjälpa till. Det var en del blod. Men ändå. Hoppas han klarade sig okej. Bussen brydde sig dock inte. Tack och lov hade folk stannat. Det måste ha varit en cykelkrock. 

Snart hemma. Dags att sluta blogga nu. 
Ta vara på er!

Inga kommentarer: