onsdag 3 juli 2013

Behandling imorgon istället

Fick tid för Remicadebehandling imorgon klockan 14.00 istället för den jag skulle haft idag. Jag hoppas att allt ska gå smidigt så att jag inte behöver ta deras tid mer än nödvändigt. Det är ju första gången droppet ska in med högsta hastighet. Eller vad man nu skriver. Och jag ska få gå hem direkt efteråt om jag inte minns helt fel. Det är alltså behandling nr 6 imorgon.
Dock måste jag ju berätta för dom att jag förlorar medvetandet till och från. Inte varje dag. Men jag kan ju inte så gärna ljuga för dom. Min fasa är att dom väljer att inte ge mig mer behandling. Jag behöver den ju. Känns i hela bäckenet att jag behöver den. Men men. Vi får se vad som händer imorgon. Min kära moster är snäll nog att köra mig dit, så går jag hem.

Går fortfarande och väntar på tid till Neurologen och svar på om jag har Rickettsia eller inte. Så enkelt är det nog tyvärr inte, men ändå. Senaste 2 dagarna har det inte kommit någon post alls. Sommaruppehåll? Skämt åsido. Jag är van att alltid få något.

Ta vara på er så ska jag strax gå och krama kudden.

Inga kommentarer: