tisdag 21 april 2015

Mitt i natten

När jag får för mig att börja ett projekt som gör jag det. Som ikväll. Tidigare ikväll alltså. Jag skulle fabriksåterställa min dator. Började med detta vid 21-tiden. Jag har precis blivit klar. På slutet fick jag lätt panik för att jag är så trött. Nu är katterna ute på loftet lite sen blir det bums i säng.
Imorgon (idag) ska jag till min kontaktsköterska på psyk. Onsdag ultraljud av njurarna. Hade behövt vara tvärtom. Men förhoppningsvis ser njurarna bra ut. Har nämligen cystnjurar i släkten. Så därav att jag ska på ultraljud. Lika bra att veta. Så om det skulle vara nå, att man har lite extra koll.

Nej, sovdags.
Ta vara på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram min underbara vän. Läser bloggen å skriver ibland. Funderar på att kanske skaffa en. Man får ur sig funderingar å de är ju bra. Kram A

Lina sa...

Man får verkligen ur sig en del. Så börja skriva. Kramar