söndag 19 april 2015

Nej, nej och åter nej.

Jag orkar inte. Jag känner mig värdelös. Allt jag tar i blir till skit. Så rädd. Så fruktansvärt rädd att jag ställt till något. Det känns så. Men jag ställer alltid till något. Gör allt till skit. Känns det som. Livet är riktigt hårt och tufft med smärta, trötthet och hat gentemot mig själv. Det får inte vara så här. Jag orkar inte mer. Jag är utless på allt. Jag är så trött så jag tror inte ni anar. Jag har ont på en skala från 0-10 på 9 nästan dygnet runt just nu. Jag känner mig ensam. Fy vad jag babblar och bara rabblar. Men jag är så ledsen och uppgiven att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet verkligen inte.
Jag går till sängs gråtande. Med smärta. Med en rädsla som jag aldrig kommer att skriva om.

Ta vara på er!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du

Det finns alltför många som vill tala om
Att du bör vara si och så
Gud Fader själv, han accepterar dej ändå
Och det kan du lita på

Du vet väl om ...

Du passar in i själva skapelsen
Det finns en uppgift just för dej
Men du är fri att göra vad du vill med den
Säga ja eller nej

Du vet väl om ... /Min ÄLSKADE DOTTER!!!!

Lina sa...

Finaste mamma! Du är underbar. Jag älskar dig så