söndag 12 april 2015

Tårarna bränner

Tårarna bränner bakom ögonlocken. Livslusten, den lilla jag har sinar allt mer. Värker i hela kroppen. Tål inte att ta värktabletter längre. Vill bara sova. Orkar inget annat. Allt oroar mig. Mina skulder. Min ekonomi. Jävla fan. Jag vet att skulderna är mitt eget fel. Men jag var så fruktansvärt sjuk när jag fick alla mina skulder. Så vissa visste jag inte ens om. Då vet ni i vilken värld jag varit i. Jag vill inte vara medveten nu heller. Det var jag inte då. Vill inte vara det nu heller. Men tyvärr. Pengar är ett helvete på denna jord. Något man ständigt oroar sig över. Som aldrig räcker till.
Jag vet inte ens vad jag ska sälja härnäst. Mig själv kanske? Jag har aldrig testat. Skulle verkligen inte vilja det heller. Men snart ska man punga ut med 2200:- för läkemedel. Just pungat ut med 1100:- för sjukvård. Jippi vad livet leker.
Just nu lider jag fruktansvärt. Jag har svårare ångest än jag någonsin haft.
Jag orkar inte snart.

1 kommentar:

Kamilla sa...

*styrke kramar* <3