lördag 11 januari 2020

Har inte uppdaterat om besöket på akuten

I måndags blev det ju ambulans från Friskis till Akuten med tryck över bröstet, hög puls och andfåddhet. Hade inte mått bra på några dagar så borde inte ha tränat. Men det får mig att må bra psykiskt. Det blev en lång väntan på akuten. Proverna var okej. EKGt såg ut som innan. Fick dock träningsförbud fram tills besöket på hjärtmottagningen 16 januari. Det känns inte bra alls. Men, lika bra att lyssna på läkarna.
Var i torsdags på hjärtmottagningen och lämnade prover samt tog EKG inför läkarbesöket. 
Jag är ledsen. Jag är så nere hur jävla mycket denna kropp förstör för mig. Men, jag kan inte rå för det. Jag har inte valt det. Jag önskar så att allt var annorlunda. Och tro mig. Jag orkar inte mycket mer. Jag har perioder jag vill ge upp. Men, jag lever för som som finns runt mig. Jag kämpar för dom. Men jag gråter mycket. Jag förstår inte varför jag ska drabbas återigen. 

Ta inget för givet. Det gör då inte jag längre. Och ta vara på er! 

Inga kommentarer: