tisdag 21 januari 2020

Hjärtmottagningen 16 januari

Jag var ju till läkaren på hjärtmottagningen i torsdags. Allt gick bra. Jag fick klartecken att träna och att leda pass. Mina förändringar på EKG finns där men är inte farliga. Nu ska man bara ta reda på varför jag blir så andfådd och får tryck över bröstet emellanåt. Detta ska vi göra med Arbetsprov och även en Spirometri. Detta för att bland annat utesluta Kärlkramp. Visar arbetsprovet något så kanske dom vill gå vidare med en kranskärlsröntgen. Jag är inte kaxig där inte.
Jag är fortfarande orolig och vill göra dessa tester så fort det bara går. Men enligt läkaren så var det inte jättelång väntetid på dessa undersökningar. 

Jag mår sådär. Försöker väl verka okej. Försöker ställa saker till rätta. Men allt går inte att ändra på. 
Men jag inser att jag kan inte göra mer. Jag gör allt jag bara kan. I vissa lägen så får man väl gå vidare bara. Jag gråter på nätterna. Men jag vet att det kommer att gå över. 

Nu ska jag sova. 
Ta vara på er! 

Inga kommentarer: