söndag 26 januari 2020

Hotell

Jag kunde äntligen checka in på hotellet idag. Behöver bara vara. Och sen jag kom hit och checkade in har jag i princip bara varit.
Visst, jag har varit och köpt mat. Pratat med min tatuerare samt bokat tid. Min tatuering på katten jag har samt mina katters namn ska nu bli en minnestatuering. Så om lite mer än en vecka är det dags. 
Imorgon ska jag försöka ta en promenad i stan. Jag är helt slut dock. Men en liten promenad ska jag förhoppningsvis få till. Men det blir mest serier och mysa i sängen. Helt ensam. Hur underbart som helst. 
Just nu sitter jag på sängen. Redo att gå och sova. Fönstret är öppet för frisk luft innan jag kryper ned. Hade tänkt att se Annabelle som börjar på 4an klockan 02.00. Men jag orkar inte. 

Jag vilar upp mig nu i några dagar. För att orka kämpa vidare med det som bråkar i mitt liv. 

Ta vara på er! 

Inga kommentarer: