lördag 27 augusti 2011

Marknadshelg

I helgen är det höstmarknad i Västerås. Jag har inte varit på marknad sedan 2008, och då har vi några stycken per år. Men igår var jag äntligen på marknaden igen. Jag samlar på älvor och det var väl mest det jag var ute efter. Hittade inga (men fick höra idag att det fanns, där inte jag hade gått) men köpte dock en munkjacka som jag tänkte använda som höstjacka och en väska och lite annat smått och gott.
Jag tycker dock att marknaden har blivit mycket mindre, men kan ju vara för att det är en massa arenor på det området där marknaden är och alltid har varit.
Men jag får vara nöjd med att jag i år klarade av att gå. Smärtan är bättre, magen är bättre än förra året. Ja, jag får vara nöjd helt enkelt.

Skriver mer imorgon eller en annan dag.

Ta hand om er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag har vare sig sett munkjacka eller väska *buhu* Kramar Annika <3