onsdag 3 april 2013

Antabusreaktion?

Har märkt av mer och mer att jag blir allt sämre i magen. Jag tror att det kan ha med antabus att göra då vanliga biverkningar är bland annat magbesvär och diarré. Även huvudvärk har jag lidit mer av än vanligt. Det är också en vanlig biverkan. Så, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag vill inte fortsätta med det. Jag vill inte missa en massa roligt bara för att min mage är knäppare än vanligt. Annars så har jag fått tillbaka tidigare problem och det orkar jag inte ens tänka på. Det satt nämligen i i drygt 3 år. Det var ett helvete. Så, nu tänker jag "hoppas" på att det är antabuset och inte något annat. Så på fredag går jag dit på min bokade tid och pratar med Lena, som även är min kontaktperson nu när jag inte har min kurator kvar. Jag får klara mig utan att dricka utan antabus helt enkelt. Och jag var inte redlös eller låg och inte kunde ta hand om mig själv. Men, det var snarare, vart slutar det någonstans? Att gå från att ALDRIG dricka till att dricka VARJE helg är inte sunt om man heter Lina och har vissa andra problem.

Dags att gå och sova. Jag vet inte varför jag alltid bloggar så sent. Men, nu är det dags i alla fall.
Ta hand om er och sov gott!

Inga kommentarer: