tisdag 2 april 2013

Min hy reagerar av värme


Så här blir jag av värme. Har blivit det ganska många år, men inte reagerat så mycket då jag inte använt vetekudde och sådant så mycket.
Den vänstra bilden är som petikier eller hur det nu stavas. Den högra är mer flammig. Det är inget som blir upphöjd eller kliar eller så alls. Utan jag reagerar bara på värme helt enkelt. Ganska kraftigt. Den vänstra bilden visade jag min reumatolog när jag var där sist och han blev väldigt konfunderad och började fråga om jag verkligen mådde bra av remicaden och inte reagerade dåligt. Nej, det gör jag inte. Så nu, inför nästa besök så ska jag ta lite mer prover än jag brukar. Min förra läkare jag hade hon var inne på att jag eventuellt även hade SLE då jag har en del symtom på det. Men det har förkastats av dom andra. Men, vi får se vad som händer nu.

Om någon läser detta, och kan ge mig en ledtråd varför jag blir så här av värme. Snälla kommentera detta inlägg då.

Nu dags att sova. Natt natt och ta hand om er!

Inga kommentarer: