måndag 7 oktober 2013

Telfontid med neurologen idag

Idag har jag haft telefontid med neurologen. Det gick väl sådär och inga fler svar fick jag. Hon hade inte fått brevet min psykiatriker skrivit. Men, hon hade läst min mammas mail. Det vart ju sagt när jag pratade med henne den 8 september att jag skulle börja med Lyrica igen, för att se om jag slutade svimma. Jag fick inte fram att jag inte klarar av att äta Lyrica igen. Sen kom det heller inget recept.
Pratade med min läkare på psyk om det och hon tycker man bör utreda mer innan man tar för givet att det beror på att jag slutat med Lyrica i april månad. Den är ett helvete att sätta ut också. Arg blev jag av den med. Det är något jag märkte när jag slutade med den, att jag inte var lika arg.
Vi pratade om hur det såg ut i släkten med olika sjukdomar och ja, det var det. Hon skulle rådfråga en kollega och återkomma i slutet på veckan, allra senast i början på nästa. Så, det blir mer väntan.
Jag får panik över den eviga väntan.

Men, nu är det dags att sova.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: