lördag 5 oktober 2013

Yrselrekord

Jag lider ju av Mb Menieres. Som är en yrselsjukdom. Mina anfall när väl yrseln börjar brukar hålla på i 6-8 timmar. Men innan det kan jag ha lock för öronen i flera dagar som lättar när väl yrseln kommer. Vaknade natten till i förrigår med yrsel. Men somnade om. Dock så stannade yrseln i över i dygn. Igår vid 11 var den fortfarande kvar. Sov en stund till och sen var det bättre. Dock så är jag helt färdig. 
Orkade dock gå en sväng på stan igår men idag är jag ännu mera slut. Har varit vid mormor och morfars grav då mormor skulle fyllt 80 år idag om hon levt. Kan inte förstå att hon varit borta sedan 1996. Känns som igår. 

Fick en värmefilt av mamma idag också. Den är helt underbar. Extrapris var det också, alltid positivt. 
Idag blir det att se Baksmällan 3 och äta popcorn och dipp. Ja, det är gott. Några "poppade" chips blir det också. Det är ju lördag. 

Ta vara på er och ha en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: