torsdag 12 juni 2014

Älskade Zephyr

Min älskade Zephyr är ju som jag skrev i inlägget nedan inlagd i Strömsholm. Igår när dom ringde så mådde hon bättre och hade ätit. Hon skulle troligen få komma hem idag med medicin. Jag var så ledsen över att hon skulle stanna en natt till, men dom vet ju vad dom gör. Trodde jag.
I morse så ringde dom och jag blev så glad. Jag trodde hon var redo att hämtas. Sömndrucken som jag var så fattade jag knappt vad som sas sen. Hon mådde bra, meeeen, dom hade gjort ett stort misstag. Dom hade gett henne en medicin intravenöst som hon skulle ha fått oralt. Så nu var hon på intensiven för övervakning. INTENSIVEN!!! Jag vill bara ha hem henne och så hamnar hon på intensiven för deras misstag. Hon mådde bra. Men dom visste inte alls vad som kunde hända.
Jag är så himla arg så jag kokar. Ledsen och känner mig vilsen. Vad har jag att hämta? Vad kan jag ta vägen för att få ersättning för detta? Ersättning är inget i sammanhanget. Men dom har gjort fel.

Jag hoppas dom ringer ikväll och att jag får hämta henne imorgon. Håll tummarna.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: