söndag 8 juni 2014

En söndag på balkongen

Mamma ligger i solstolen och fryser. Jag kan inte förstå varför. Jag tycker det är jätteskönt nu när solen har gått i moln lite. Men hon säger att hon inte fryser. Nu ska hon somna också, med hjälp av mindfulness, jag tycker dock inte om mindfulness. Det är inte min kopp te direkt. Men alla är vi ju olika.
Jag har varit en sväng till min vän Jenny som fyller år på onsdag. Det var trevligt. Lite jobbigt innan, men det är det ju alltid innan jag ska iväg någonstans. Ett under att jag kommer iväg så mycket som jag gör ändå. Tycker ni inte? Jag har panik och gråter och skriker innan, nej inte alltid, men det händer. Sen blir det oftast trevligt när jag väl är där.

Ätit sallad från Ica idag. Det var faktiskt gott. Tro det eller ej. Jag är skeptisk mot affärssallad. Men, jag får väl ge mig. Får krypa till korset för det var faktiskt gott.
Lyssnar på P3 från när Metallica spelade på STHLM Fields. Men radiopratarna förstörde inledningslåten "Ectasy of gold".

Nej, nu ska jag göra något vettigt.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: