tisdag 24 juni 2014

Snälla, bara kom tillbaka

Snälla. Jag vill inte att du ska vara borta. Jag har panik just nu över att jag aldrig mer kommer få pussa på dig. Att inte få gosa in mig i din fluffiga päls.
Jag fick din journal idag från Strömsholm. Du var inte frisk. Men inte heller så sjuk trodde jag. Men, det var du. Du hade ju så ont sista natten och fick inte någon ro. Jag älskar dig så Zephyr. Jag kommer aldrig mer få en katt som du. Aldrig någonsin. Min fina älskade Zephyr. Kan inte förstå att det gott över en vecka.

Men vi ses snart igen. Det går fort för dig vännen. Långsamt för matte. Men glömmer dig kommer jag aldrig att göra.
Älskar dig för alltid. Alltid.

Sista bilden på Zephyr innan hon gick bort. Denna är tagen när hon kom hem 13/6. Hon somnade in 16/6. Man ser att hon blivit smalare.

6 kommentarer:

Tanja sa...

<3
Mer än så kan jag inte säga!

Lina sa...

Det räcker gott och väl <3

Anonym sa...

Förstår att du är ledsen. Har mist två kissikatter, man glömmer inte.
Man tänker på dom varje dag och saknar
men det onda bleknar och man minns det roliga.
Stor kram! Lisa

Anonym sa...

<3

Lina sa...

Det är hemskt jobbigt just nu :( Kanske skulle jag försökt mer? Fast hon var kroniskt sjuk och hon led. Hon hade panik hos veterinären alltid. Hon gick ned i vikt. Jag är bara så rädd att jag gjorde fel. Fast jag innerst inne vet att jag gjorde rätt.
Men, hon blev bara 6 år. Känns så orättvist.
Kram

Lina sa...

<3