söndag 15 juli 2012

Dop

Igår var det dop för min brorsdotter Penny. Jag är fadder åt Penny så jag bar in henne i kyrkan och höll henne under en del av ceremonin. Tillslut var jag så varm och slut i kroppen så hennes andre fadder tog henne. Trött på min kropp som inte ens orkar hålla min brorsdotter i mer än 20 min. Men det är så läget är.
Jag lyckades hålla nerverna hyfsat i schack men jag var slut på kvällen sen. Allt var trevligt och jag hoppas bror och Jenny är nöjda med deras dotters dop.

Jag skriver mer en annan dag.
Ta vara på er!

1 kommentar:

Erica sa...

Ha ha! Just ja, jag hade helt glömt bort att den egentligen hette någonting annat. :-P Ja, jag tror att det var Akalca eller någonting sådant... Ja, usch jag, mediciner och dylikt kan ge många läskiga biverkningar, men det är tur att de finns ändå (medicinerna, alltså, inte biverkningarna). :-)

Tyvärr så blev det som du märkte (eller jag hoppas i alla fall att du lade märke till det ;-)) inget dop för mig i lördags. Jag ville verkligen oerhört gärna vara med och jag känner mig dålig över att jag inte kom, men jag orkade verkligen inte eftersom det är mycket stress och press nu, särskilt då jag snart ska flytta. Jag hoppas att det var fint och att ni hade det bra i alla fall. :-)

Ta vara på dig med! Jag älskar och saknar dig! Kramar!