torsdag 12 juli 2012

Klåda i hårbotten

Det KLIAR så jag blir GALEN. Det blir allt VÄRRE och VÄRRE hela tiden. Jag har inte mjäll enligt min hårfrissa så ja, vad göra man? Idag ringde jag vårdcentralen för jag håller på att bli GALEN. Hon bad mig att köpa något på apoteket att testa. Så jag har köpt något som man masserar in i hårbotten som inte ska sköljas ur. Det skulle inte göra så att håret såg fett ut. Men, tro mig, det gör det. Det var för torr och stram hårbotten. Vi får väl se om det hjälper. Jag kliar nästan sönder mig.
Jag har INTE löss heller, det har jag kollat upp. Och vem skulle jag fått det av?
Vi får se hur många dagar jag ger detta medel innan jag ger upp. För jag blir tokig! Tankarna far till det som läkaren har tagit upp båda gångerna jag träffat honom. Det är inget allvarligare än det jag redan har i så fall. Det är bara en annan diagnos, men som också är en spondartrit som Ankyloserande spondylit också är. Vi får se.

Nu snart dags att gå och sova. Ta vara på er!

Inga kommentarer: